کتاب راهکارهای سئو برای آژانس های مسافرتی

کتاب راهکارهای سئو برای آژانس های مسافرتی

سئو شاید سخت به نظر بیاید اما همان فعالیتی است که شما آن را انجام می دهید!

بهینه سازی موتورهای جستجو، ممکن است فعالیتی مشکل و پیچیده به نظر آید اما دقیقاً همان فعالیتی است که به عنوان اپراتور تور و آژانس انجام می دهید. زمانی که محتوایی ایجاد می کنید و یا بخشی را به صفحه اصلی سایت اضافه می کنید، در حال انجام فعالیت هایی

هستید که وب سایت شما در بهترین مکان ممکن در بین نتایج جستجو قرار گیرد. این فعالیت ها همان سئو است. به بیان ساده تر، سئو یعنی انجام فعالیت هایی که باعث شود وبسایت شما در نتایج جستجوهای ارگانیک کاربران بهتر و بیشتر دیده شود. در مرحله اول برای اجرا این

فعالیت ها و موفقیت در آن شاید احتیاجی به استخدام و استفاده از مراکز تخصصی سئو و کارشناسان سئو حرفه ای نباشد. در حقیقت، فعالیت های سئو در چند سال گذشته بطور کامل تغییر کرده است. خرید بک لینک و استفاده زیاد از کلمات کلیدی در صفحات، جای خود را به

محتوای با ارزش داده اند. بهینه سازی بیش از حد و غیر اصولی با کلمات کلیدی، تکنیک های گوناگون و بک لینک های بی کیفیت، ممکن است نتایج نامطلوب بر وبسایت داشته باشند.

این کتاب سئو به شما کمک خواهد کرد تا فعالیت تولید محتوا را با استفاده از قوانین سئو بهبود بخشید و چگونگی اجرای تنظیمات فنی سئو را برای کسب موفقیت بیشتر به شما ارائه خواهد کرد.

 

فصل اول : اصول بنیادی سئو

بررسی کنید که نتایج جستجو چگونه نمایش داده می شود

توضیحات متا باعث ارتقا رتبه وبسایت نخواهد شد، اما وبسایت شما را از دیگر وبسایت ها متمایز می کند

گام به گام، ذهنیت جستجو کننده را دنبال کنید

وبسایتی ایجاد کنید که به راحتی قابل جستجو باشد

توجه کاربران وبسایت خود را جلب و آن ها را راهنمایی کنید

از ایندکس شدن صفحات بی ارزش خودداری نمائید

فصل دوم: محتوا پادشاه است

نسبت به دیگر سایت ها، ارزشمند تر و مفید تر باشید

کلمه کلیدی خود را پیدا کرده و صاحب آن شوید

اطلاعاتی که کاربران به دنبال آن هستند را ارائه دهید

روش های صحیح را انتخاب کنید

5 نکته طلایی برای ایجاد محتوای ناب

فصل سوم : پس از انتشار محتوای غنی، کار را شروع کنید

ابتدا باید محتوای ناب تولید کنید و در مرحله بعد به موضوعات فنی بپردازید

لینک ها قسمت مهمی از فعالیت های سئو هستند، اما همه آن ها ارزش یکسانی ندارند

تلاش کنید تا کاربران در وبسایت شما حضوری پایدار داشته باشند و مشکلات را برطرف کنید

احتمال آسیب دیدن وبسایت با استفاده بیش از حد کلمات کلیدی بسیار بیشتر از استفاده نادرست از آنهاست

 

گام به گام، ذهنیت جستجو کننده را دنبال کنید

تمامی تلاش و فعالیت های خود را روی رضایت مندی موتورهای جستجو متمرکر نکنید، کاربری که در گوگل جستجو می کند، مهم ترین گزینه برای شماست. درباره این که چه طور کاربران در جستجوهـا به وبسایت شما وارد می شوند فکر کنید. آیا کاربران درباره بهترین فعالیت های تفریحی در منطقه ای خاص، درباره مکان های تاریخی شهر و یا فعالیت در یک روز بارانی جستجو می کنند؟ اگر تور و یا فعالیت های شما مـرتبط با جستار کاربران باشد، می بایست بهترین شرایط را برای کاربران فراهم کنید.

ارائه امتیازات ویژه مانند کتاب آنلاین، امکان رزرو آنلاین و سریع تورها و… می تواند کاربر را از ورود به سایت شما خشنود کند. موتورهـای جستجو و جستجوگران نتایج را به روش های مختلف ماهده می کنند، این بـدان معناست که شما برای آماده کردن وبسایت خود برای آن ها از روش های مختلف استفاده می کنید. درحالی که بهینه سازی موتور جستجو برای خزشگرها درباره اصلاح کاربرد کلمات کلیدی و آدرس صفحه است، بهینه سازی برای جستجوگران مربوط به تولید محتوای غنی و با کیفیت است!

 

کتاب راهکارهای سئو برای آژانس های مسافرتی

فرمت کتاب : pdf
تعداد صفحات : 24 صفحه
سال انتشار : 98
قیمت : 39 هزار تومان
برچسب‌ها
  • تاریخ انتشار: 29 فروردین 1398
  • بدون دیدگاه